به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ستاد همکاریها، حجتالاسلام حامد تقدیری رئیس سازمان مدارس صدرا و مسؤول کودک و نوجوان سازمان تبلیغات اسلامی آغاز بکار دولت سیزدهم از کتاب بایدها و فرصت های وزارت آموزش و پرورش در دولت سیزدهم که توسط جبهه تعلیم و تربیت انقلاب اسلامی تألیف شده است، رونمایی کرد.
رئیس سازمان مدارس صدرا گفت: فعالان عرصه تعلیم و تربیت از دیرباز به اهمیت این عرصه پی برده و تلاش کردند که در آموزش و پرورش نقشآفرینی کنند؛ این مهم بعد از انقلاب اسلامی و نیاز به تربیت نیروی انسانی بر اساس گفتمان انقلاب اسلامی اهمیت دوچندان یافت.
وی ادامه داد: نیاز به تحول در آموزش و پرورش، دغدغهمندان بسیاری را بر آن داشت که در مسیر تحول این وزارتخانه گام بردارند؛ هرچند سند تحول بنیادین آموزش و پرورش نگاشته شد اما تحقق کامل آن نیازمند همت همه فرهنگ دوستان است.
حجتالاسلام تقدیری افزود: حال در ابتدای گام دوم انقلاب اسلامی و شروع دولت سیزدهم، عدهای از دغدغهمندان تعلیم و تربیت که در این عرصه مشغول فعالیت اجرایی و فکری هستند، دور هم جمع شدند تا وزیر دولت سیزدهم آموزش و پرورش را یاری دهند.
وی اضافه کرد: این جمع با شناخت از محتواهای خوبی که در موضوع تحول در آموزش و پرورش نگاشته و مطرح شده است، تلاش کرد مباحثی را در راستای تحقق تحول در آموزش و پرورش مورد بحث قرار دهد.
حجتالاسلام تقدیری افزود: اعضای این جمع تلاش کردند خود را به جای وزیر آموزش و پرورش تصور کنند و با شناخت جایگاه و اهمیت نقش وزارت، برنامههایی که در راستای تحقق تحول باید مورد توجه قرار گیرد را ارائه دهند.
مسؤول کودک و نوجوان سازمان تبلیغات اسلامی ادامه داد: لازم به ذکر است که اعضا، تلاش کردند نکاتی که توسط دیگر عزیزان بیان شد را دوباره مطرح نکنند و چنانچه به مواردی دوباره اشاره شد در گزارش ثبت نشد؛ همچنین این جلسه به صورت بارش فکری و شناخت برنامههای مهم در آموزش و پرورش سیزدهم برگزار شد و از نظم منطقی تبعیت نمیکند.
جبهه تعلیم و تربیت انقلاب اسلامی امیدوار است با یاری دیگر عزیزان دغدغهمند رشد و اعتلای وزارت آموزش و پرورش، نکات ایشان را بر این نوشتار بیفزاید و دولت سیزدهم در راستای تحول بنیادین آموزش و پرورش گام موثر و اجرایی بردارد.
برای دریافت فایل اینجارا کلیک کنید
https://imso.ir/wp-content/uploads/2021/06/%D8%AC%D8%A8%D9%87%D9%87-%D8%AA%D8%B9%D9%84%DB%8C%D9%85-%D9%88-%D8%AA%D8%B1%D8%A8%DB%8C%D8%AA-%D8%A7%D9%86%D9%82%D9%84%D8%A7%D8%A8-%D8%A7%D8%B3%D9%84%D8%A7%D9%85%DB%8C.pdf