Print
Zoom In
Zoom Out

با حضور مدیرکل آموزش و پرورش در دفتر امام جمعه زاهدان؛

۳ سند راهبردی تدوین شده در آموزش و پرورش استان ارائه شد

شناسه مطلب: 12412
زمان انتشار: چهارشنبه 18 فروردین 1400 ساعت 14:32

با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان در دفتر امام جمعه زاهدان ۳ سند راهبردی تدوین شده در آموزش و پرورش استان در حوزه نیروی انسانی، فضاها و جذب بازماندگان از تحصیل به نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان ارائه شد.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ستاد همکاریها، رخشانی در این نشست ضمن قدردانی از حمایت ها، همراهی ها، هدایت ها و رهنمودهای راهگشای نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان با برنامه ها و فرایندهای آموزشی و تربیتی در مجموعه آموزش و پرورش استان اظهار داشت: با تلاش مجدانه مجموعه‌ای از همکاران خوش‌فکر، ساعی و متخصص امر با هدف دسترسی آسان تر به اهداف تعیین شده در حوزه‌های مختلف اسناد راهبردی و تعیین کننده وضعیت نیروی انسانی، فضاها و جذب بازماندگان از تحصیل تهیه و تدوین گردیده است.

وی افزود: از آنجایی که آمار و اطلاعات می‌تواند شرایط موجود در حال حاضر، گذشته و پیش‌بینی وضعیت آینده را ترسیم نماید به دنبال احصا دقیق داشته ها و نداشته ها بودیم که این مهم امروز محقق شده و از این طریق برنامه‌ریزی لازم برای مدیریت بهره وری هر چه بهتر از منابع صورت خواهد گرفت. نماینده ولی فقیه در استان نیز در این نشست اولویت سنجی در همه مولفه ها و فرایند ها به ویژه در دستگاه تعلیم و تربیت را یک ضرورت دانست و بیان داشت: مادامی که در مسیر اجرایی شدن یک فرایند به دنبال پیاده نمودن اصول و قواعد آن به صورت علمی و متقن باشیم قطعا تغییر و تحولی تاثیرگذار و ماندگار در هر عرصه ای ایجاد می شود و متعاقب آن تغییر چهره نظام آموزشی و توانمند شدن مجموعه‌های مختلف را به دنبال خواهد داشت.

وی با ابراز خرسندی از اقدامات انجام گرفته در آموزش و پرورش استان به ویژه پیگیری دقیق و علمی بسیاری از برنامه ها و فرآیندها بیان داشت: تامین نیروی انسانی مورد نیاز و رفع موانع و چالش های موجود بسیار حیاتی و لازم است چرا که کمبود نیرو، معضل و آسیب نگران کننده ای است که فرایندهای گوناگون نظام آموزشی را تحت تاثیر خود قرار می‌دهد.

امام جمعه زاهدان خاطرنشان کرد: در کنار تامین نیروی انسانی، تامین فضای مورد نیاز که از بدیهیات نظام آموزشی می باشد نیز از مولفه‌های مهم و موثر در جریان یاددهی یادگیری دانش آموزان است که باید با جدیت هرچه بیشتر دنبال شود.

حجت الاسلام  محامی گفت: بررسی و واکاوی موضوع وجود بازماندگان از تحصیل و علل و عوامل موثر در این مولفه حائز اهمیت است چرا که شرایط و ویژگی های منحصر به فرد سیستان و بلوچستان می‌طلبد تا در راستای کاهش و حذف این آمار تلاشی مجدانه و دقیق صورت پذیرد.

معرفی تنها نرم افزار موبایل کتابخوان تخصصی خردسال و کودک

جلسه تدوین نقشه راه کمیته همکاریها در سال 1403 برگزارشد

پیام نوروزی رهبر معظم انقلاب به مناسبت سال ۱۴۰۳

گزارش تصویری آیین ترتیل‌خوانی دانش آموزان در حرم حضرت معصومه(س)

گزارشی از افتتاح رشته تخصصی تبلیغ کودک و نوجوان در اهواز

معاونین پرورشی مدارس همدان با فضای حوزه علمیه آشنا شدند

آیت‌الله اعرافی:

شاهد یک انقلاب فرهنگی در مدارس طرح امین هستیم

در استقبال از میهمانان خداوند

بركات روزه ماه رمضان/ خدا وند ميزبان روزه‌داران

جشن تکلیف دانش‌آموزان کلاس هشتمی مدرسه آزیتا افشارنژاد بیرجند

همایش تخصصی روحانیون و طلاب شاغل در آموزش و پرورش برگزار شد

حجت الاسلام والمسلمین قرائتی تاکید کرد:

چه کمالی است که در نماز نیست ...

نشست کمیسیون معین ستاد همکاریها با حضور اعضا برگزار شد

برگزاری دوره طرح جامع روانشناسی مربیان طرح امین خواهر در کرمانشاه +عکس

با همکاری ستاد همکاریها

نشست های میدانی پاسخ به سوالات دینی دانش آموزان برگزار شد

با مشارکت ستاد همکاریها،

سلسله نشست های علمی "رابطه پدر_دختری در آیینه علم و دین" برگزار می شود