پایگاه جامع اطلاع‌رسانی
ستاد همکاری حوزه‌های علمیه و آموزش و پرورش

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی:

همکاری‌های حوزه و آموزش و پرورش نقطه عطف تربیت دینی است

شناسه مطلب :13904
زمان انتشار: سه شنبه 29 آذر 1401 ساعت 16:20
همکاری‌های حوزه و آموزش و پرورش نقطه عطف  تربیت دینی است

همکاری های حوزه و آموزش و پرورش از همکاری های بسیار ضروری و ارزشمند است که در استان خراسان رضوی بسیار رضایت بخش صورت گرفته است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ستاد همکاریها ، سید امیر شوشتری مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی صبح امروز 29 آذر در اجلاس شورای همکاری های حوزه علمیه و آموزش و پرورش استان خراسان رضوی با حضور آیت الله سیداحمد علم الهدی امام جمعه مشهدمقدس و نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی و حجه الاسلام و المسلمین نیک زاد مشاور وزیر و دبیر ستاد همکاری‌های حوزه و آموزش و پرورش گفت: همکاری‌های حوزه علمیه و آموزش و پرورش نقطه عطفی برای ادامه مسیر آموزش و پرورش در راه تربیت دینی، مذهبی و کامل فرزندان امام زمان(عج) و دانش آموزانی امام زمانی است.

وی گفت: به دلیل مشغله های زیاد در آموزش و پرورش و در بین مدیران ممکن است از برخی برنامه ها غفلت شود که نظرات و راهنمایی های شما در این زمینه بسیار مورد نیاز است.

وی افزود: در حال حاضر همکاری ها و حمایت از آموزش و پرورش بیشتر شده و امیدواریم تمام مدارس ما به سطح مدارس حوزوی برسند.

شوشتری ادامه داد: همکاران ما با تلاش بی وقفه و عنایت الهی در حال رساندن مدارس به سطحی هستند که در تراز استان  خراسان رضوی و همجواری با حرم مطهر امام رضا(ع) باشند.

وی بیان کرد: مجوز جذب و ورود روحانیون به مدارس با لطف وزیر محترم آموزش و پرورش آقای نوری و حجه الاسلام و المسلمین نیک زاد مشاور وزیر و دبیر ستاد همکاری‌ها خیلی خوب بوده، اگرچه هنوز در بعضی قسمت ها نیاز احساس می شود اما این سطح از همکاری ها در کشور و در استان بی نظیر بوده است.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضویدر پایان گفت: امیدواریم این همکاری ها نقطه عطفی باشد برای ادامه مسیر آموزش و پرورش به طرف تربیت دینی، مذهبی و کامل دانش آموزانی امام زمانی و بتوانیم وظایف خود را با نظرات و حمایت های شما انجام دهیم و در این مسیر قدم برداریم.

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به ستاد همکاری های حوزه های علمیه و آموزش و پرورش می باشد و استفاده از مطالب با ذکرمنبع بلامانع می باشد