پایگاه جامع اطلاع‌رسانی
ستاد همکاری حوزه‌های علمیه و آموزش و پرورش

با حضور معاون امور استانهای همکاریها

نشست کمیته همکاری های شهرستان های استان تهران در ورامین برگزار شد.

شناسه مطلب :11236
زمان انتشار: شنبه 25 خرداد 1398 ساعت 14:26
 نشست کمیته همکاری های شهرستان های استان تهران در ورامین برگزار شد.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دبیر خانه ستاد همکاریها،نشست کمیته همکاری های شهرستان های استان تهران در ورامین با حضور حجت‌الاسلام درودی معاون امور استانها در ستاد همکاری‌های حوزه علمیه و وزارت آموزش و پرورش، سید مجتبی هاشمی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، ائمه جماعات مناطق ورامین، پیشوا، قرچک، پاکدشت، جواد‌آباد، معاونین پرورشی و تربیت‌بدنی مناطق، در سالن جلسات آموزش و پرورش ورامین برگزار شد.

سید مجتبی هاشمی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران با تاکید برمشارکت همه نهادها با آموزش و پرورش به ویژه حوزه‌های علمیه، به تبیین تفاهم‌نامه این کمیته با مناطق پرداخت و با اشاره به برگزاری منظم جلسات در مناطق، بر استمرار و تعامل اعضای کمیته تآکید کرد.

وی همچنین نقش اولیاء را در تربیت دانش‌آموزان بسیار حساس و موثر دانست و ضرورت توجه به آنان را در این جلسات خواستار شد.

در ادامه حجت الاسلام درودی معاون امور استانها در ستاد همکاری‌های حوزه علمیه با تشکر از برگزاری نشست‌کمیته همکاری شهرستانهای تهران که نشست پنجم آن در ورامین برگزار شد، گفت: بررسی دقیق سند تحول بنیادین به عنوان نقشه راه در آموزش و پرورش از امور مهمی است که باید در جلسات کمیته همکاری مناطق و استانها به آن پرداخت شود و سهم هر نهاد و مجموعه ذی‌ربط مشخص شود.

وی گفت: باید حوزه‌های علمیه خواهران بخش خانواده سند تحول بنیادین را برعهده گرفته و با برنامه‌ریزی و پیگیری آن بتوانند رسالت خود را بعنوان یکی از اعضای موثر کمیته در آموزش و پرورش ایفا کنند، همچنین حضور روحانیون آموزش دیده، به روز، آشنا به کرامت انسانی و مسائل آموزش و پرورش نیز در امر تربیت دانش آموزان مدارس بسیار موثر است.

در ادامه ادارات قرآن، عترت و نماز مناطق، گزارش عملکرد یکساله کمیته همکاری‌ها ارائه کردند.

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به ستاد همکاری های حوزه های علمیه و آموزش و پرورش می باشد و استفاده از مطالب با ذکرمنبع بلامانع می باشد