پایگاه جامع اطلاع‌رسانی
ستاد همکاری حوزه‌های علمیه و آموزش و پرورش

مشاور وزیر و دبیر ستاد همکاری‌های حوزه و آموزش و پرورش :

نیازهای سازمانی، اجتماعی، مدیریتی و فردی از ضرورت‌های تحول بنیادین است

شناسه مطلب :10155
زمان انتشار: پنجشنبه 23 شهریور 1396 ساعت 16:15
نیازهای سازمانی، اجتماعی، مدیریتی و فردی از ضرورت‌های تحول بنیادین است

مشاور وزیر آموزش و پرورش و دبیر ستاد همکاری‌های حوزه و آموزش و پرورش با بیان اینکه مسئولیت اجرای سند تحول بنیادین بر عهده آموزش و پرورش است، گفت: هدف سند تحول بنیادین دستيابي به مراتبی از حيات طيبه است.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی دبیرخانه ستاد همکاری‌ها، حجت الاسلام والمسلمین سیّد مجتبی ملکی در جلسه شورای معاونین آموزش و پرورش استان اردبیل  با اشاره به اینکه هدف و مبنای سیاست گذاری های آموزش و پرورش سند تحول بنیادین می باشد، اظهار داشت: هر تغییر و تحولی با مقاومت همراه است، بنابراین برای اینکه این تحول با شیب ملایم انجام شود، باید اطلاعات و دانش لازم را کسب نماییم.

وی خواستار نگاه روشن آموزش و پرورش به سند تحول شد و گفت: تا نگاه ما تحول آفرین و تغییر نباشد، هیچ اتفاقی در حوزه تعلیم و تربیت روی نخواهد داد.

حجت الاسلام والمسلمین ملکی همچنین نیازهای سازمانی، اجتماعی، مدیریتی و فردی را از ضروریت های تحول بنیادین نام برد.

مشاور وزیر و دبیر ستاد همکاری‌های حوزه و آموزش و پرورش تصریح کرد:  مهم ترين سطح تغيير و تحول در سازمان ها، در جهت افزايش اثربخشي برنامه ها، تغييراتی است كه در نگرش، بينش و رفتار اعضاي سازمان رخ مي دهد.

وی در ادامه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در خصوص آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت: معظم له فرمودند: "ما مي خواهيم آن كسي كه از آموزش و پرورش خارج مي شود، بعد از سيزده سال انساني باشد با برجستگي هاي اخلاقي، فردي ،مغزي وهمراه با تدین.

دبیر ستاد همکاری‌ها در ادامه با اشاره به فرایند تحول در آموزش و پرورش تصریح کرد: كليه طرح ها، برنامه ها و فعاليت هاي آموزشي، تربيتي و فرهنگي بايد در راستاي اجراي سند تحول باشد.

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به ستاد همکاری های حوزه های علمیه و آموزش و پرورش می باشد و استفاده از مطالب با ذکرمنبع بلامانع می باشد