Print
Zoom In
Zoom Out

رئیس کمیته همکاریهای استان زنجان:

در کنار بُعد آموزشی فرزندان نباید از بُعد تربیتی آنان غافل شد

شناسه مطلب: 11282
زمان انتشار: شنبه 22 تیر 1398 ساعت 13:46

ستاد همکاریها/ رئیس کمیته همکاریهای استان زنجان گفت: اگر چه تمایل بیشتر خانواده ها روی بعد آموزشی فرزندان است ولی نباید از بعد مهم پرورشی غافل باشیم و ضرورت دارد اهتمام جدی در نربیت نسل قرآنی داشته باشیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ستاد همکاریها، حجت الاسلام والمسلمین خاتمی در دیدار مدیرکل آموزش و پرورش و عوامل اجرایی 37امین دوره مسابقات قرآن دانش آموزی کشور اظهار کرد: یکی از مهم ترین سوال های روز قیامت در مورد قرآن است و بدون عمل به قرآن، مسلمانی ما ادعایی بیش نیست.

وی افزود: دانش آموزان امانت خانواده ها در دست معلمان هستند و امید مردم در تربیت نسل آینده بعد از خانواده ها به معلمان است.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان ضمن تاکید بر ضرورت آموزش و پرورش در کنار هم تصریح کرد: اگر چه تمایل بیشتر خانواده ها روی بعد آموزشی فرزندان است ولی نباید از بعد مهم پرورشی غافل باشیم و ضرورت دارد اهتمام جدی در نربیت نسل قرآنی داشته باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین خاتمی نسل قرآنی را نسل عزیز و ارزشمندی خواند و اضافه کرد: این نسل، نسلی است که ظلم ستیزی و عدالت طلبی در آنها متجلی است و وظیفه شما در قبال این نسل سنگین می باشد.

وی با یادآوری اثرات معنوی کار قرآنی در برنامه های مختلف ابراز داشت: برنامه های جنبی این مسابقات هم باید رنگ و بوی فرهنگی و قرآنی داشته باشد و در این زمینه جهت دهی قرآنی به برنامه های گردشگری داده شود و اگر انگیزه ما قرآنی باشد قطعا کار با برکتی خواهد بود.

در ابتدای این دیدار ابراهیم رفیعی نایب رئیس کمیته همکاریها و مدیرکل آموزش و پرورش استان با تشریح اقدامات صورت گرفته در هرچه باشکوهتر شدن مسابقات قرآن، عترت و نماز کشوری در زنجان گفت: ما در آموزش و پرورش بالغ بر 20 فعالیت و اقدام قرآنی انجام می دهیم که برگزاری مسابقات قرآنی در بین دانش آموزان و اجرای طرح پیوند مدرسه و مسجد یکی از آنهاست .

وی ضمن تقدیر از همکاری های صورت گرفته از جمله استاندار زنجان در برگزاری این مسابقات افزود: با حمایت و حسن نظر مقامات عالی استان انشاا... خواهیم توانست این مسابقات را در بهترین شرایط برگزار کنیم و علاوه بر کسب منافع معنوی ، گام موثری در معرفی گنجینه های معنوی و فرهنگی استانمان برداریم.

رفیعی با اشاره به حضور دانش آموزان 31 استان کشور در زنجان تصریح کرد: در طی دو مرحله پسران و دختران از تاریخ 22 لغایت 30 تیرماه پذیرای بیش از 1200 نفر دانش آموز و سرپرست و عوامل اجرایی از سراسر کشور خواهیم بود در زمینه پژوهشی این مسابقات به رقابت باهم خواهند پرداخت.

انتهای پیام /

پیام نوروزی رهبر معظم انقلاب به مناسبت سال ۱۴۰۳

گزارش تصویری آیین ترتیل‌خوانی دانش آموزان در حرم حضرت معصومه(س)

گزارشی از افتتاح رشته تخصصی تبلیغ کودک و نوجوان در اهواز

معاونین پرورشی مدارس همدان با فضای حوزه علمیه آشنا شدند

آیت‌الله اعرافی:

شاهد یک انقلاب فرهنگی در مدارس طرح امین هستیم

در استقبال از میهمانان خداوند

بركات روزه ماه رمضان/ خدا وند ميزبان روزه‌داران

جشن تکلیف دانش‌آموزان کلاس هشتمی مدرسه آزیتا افشارنژاد بیرجند

همایش تخصصی روحانیون و طلاب شاغل در آموزش و پرورش برگزار شد

حجت الاسلام والمسلمین قرائتی تاکید کرد:

چه کمالی است که در نماز نیست ...

نشست کمیسیون معین ستاد همکاریها با حضور اعضا برگزار شد

برگزاری دوره طرح جامع روانشناسی مربیان طرح امین خواهر در کرمانشاه +عکس

با همکاری ستاد همکاریها

نشست های میدانی پاسخ به سوالات دینی دانش آموزان برگزار شد

با مشارکت ستاد همکاریها،

سلسله نشست های علمی "رابطه پدر_دختری در آیینه علم و دین" برگزار می شود

۵ اثر تبلیغی مرتبط با دانش آموزان رونمایی شد

آیت الله اعرافی:

در همه امور، اولویت تمام کشور باید کمک به نهاد تعلیم و تربیت باشد