Print
Zoom In
Zoom Out

یک نماینده مجلس ؛

الگوی دانش آموزان باید شهدا باشد

شناسه مطلب: 11253
زمان انتشار: چهارشنبه 05 تیر 1398 ساعت 11:53

ستاد همکاریها / نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: برنامه های درسی و سیره عملی ما باید به این سمت پیش برود که شهدا الگوی دانش آموزان قرار بگیرند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ستاد همکاریها، حجت الاسلام عبدالحمید خدری در نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره 16 شهید دانش آموز و 5 شهید فرهنگی شهرستان اظهارکرد: سیاست‌گذاری‌ها در مدارس باید به سمتی پیش برود که دانش آموزان ما، شهدا و راه آن‌ها را سرلوحه و الگوی خود قرار دهند.

وی افزود: با توجه به هجمه‌ها و تبلیغات منفی و آسیب‌هایی که امروزه دانش آموزان را تهدید می‌کند، آشنا کردن آن‌ها با خط و مشی شهدا موجب واکسینه شدن در برابر این تهدیدها و جلوگیری از انحرافشان خواهد شد.

خدری همچنین بر اهمیت ارتقای سطح علمی دانش آموزان و افزایش قبولی در آزمون ورودی دانشگاه‌های کشور تاکید کرد و عنوان داشت: پیگیری‌های لازم برای حضور اساتید مجرب کنکور کشور در دیلم انجام شود تا زمینه برای رشد نتایج و قبولی‌ دانش آموزان در رشته‌های مورد نیاز شهر بیش از پیش فراهم گردد.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم با اشاره به شرایط آب و هوایی شهرستان‌های دیلم و گناوه اظهار داشت: به دلیل گرمای طاقت فرسای این شهرها در بیشتر ماه‌های سال و برای آسایش و راحتی دانش آموزان، مجهز نمودن همه‌ی کلاس‌های درس به سیستم‌های سرد کننده مناسب امری ضروری است.

وی همچنین افزود: با توجه به پیشرفت علوم و شیوه‌های نوین تدریس، لازم است شرایط مناسب برای پیاده کردن این شیوه‌ها توسط معلمان توانمند فراهم شود و از جمله مهمترین امکانات لازم برای این مهم، وجود سیستم‌های هوشمند در مدارس است.

خدری تصریح کرد: با توجه به هماهنگی‌های انجام شده، استان بوشهر به زودی میزبان رییس سازمان نوسازی مدارس کشور خواهد بود که در این سفر تلاش خواهد شد امکانات مورد نیاز در خصوص تخصیص سیستم‌های هوشمند به مدارس و مجهز نمودن کلاس‌های درس به سایر امکانات صورت گیرد.

همچنین در ابتدای این نشست سرپرست اداره کل آموزش و پرورش نیز در این نشست با تاکید بر زنده نگه داشتن یاد شهدا و نهادینه کردن فرهنگ ایثار و جهاد علمی در مدارس اظهار داشت: وجود 3 هزار و 600 شهید دانش آموز بیانگر نقش دانش آموزان و آموزش و پرورش در رشد و دوام اتقلاب است.

غلامحسین حسینی همچنین تصریح کرد: امسال سهم شهرستان دیلم در تخصیص بودجه دستگاه‌های اجرایی شهرستان نسبت به سال گذشته 25 درصد رشد داشته است که از توجه ویژه فرماندار محترم به آموزش و پرورش تشکر و قدردانی می‌کنم.

وی همچنین با تاکید بر تجهیز کلاس‌های درس در حد وسع و توان مجموعه گفت: مدارس استان حتما باید نسبت به سرویس و نگهداری تجهیزات مختلف از جمله سیستم هوشمند، کولر و ... اهتمام ویژه ورزند.

انتهای پیام /

دکتر صحرائی در رونمایی از کتاب" منظومه فکری رهبر معظم انقلاب در موضوع آموزش و پرورش"

بذر آینده کشور در مدرسه کاشته می‌شود/ باید همه به مدرسه برگردیم

کتاب «اصول و روش‌های تربیت در قرآن کریم»

ثبت‌نام دانش‌آموزان در حوزه علمیه آیت‌الله مجتهدی آغاز شد + پوستر

تصاویر/ آیین رونمایی از کتاب «منظومه فکری رهبر معظم انقلاب در موضوع آموزش و پرورش»

آیت الله کعبی؛

آموزش و پرورش زیر ساخت پیشرفت، جامعه پردازی و تمدن سازی است

به مناسبت سالروز تخریب قبور ائمه بقیع

تخریب بقیع داغ جانسوزی که فراموش نمی شود / شفاعت پیامبرنصیب دشمنان اهل بیت نخواهد شد

با حضور وزیر آموزش و پرورش:

«کتاب منظومه فکری رهبر معظم انقلاب در موضوع آموزش و پرورش» رونمایی شد

به نمایندگی از وزیر آموزش و پرورش

حجت الاسلام نیکزاد با خانواده شهید زارعی در بندرعباس دیدار کرد

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان

تربیت نسل مومن و انقلابی در گرو همکاری حوزه علمیه و آموزش و پرورش است

مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان خبر داد

ایجاد مدارس وابسته به حوزه علمیه در هرمزگان از ابتدای مهرماه

نشست شورای همکاریهای حوزه و آموزش و پرورش استان هرمزگان به روایت تصویر

دکتر نیکزاد:

حوزه علمیه در عرصه های گوناگون سند تحول نقش آفرین است

نشست شورای همکاریهای حوزه و آموزش و پرورش استان هرمزگان برگزار شد

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان

ارتباط خانواده‌ها با آموزش و پرورش بیش از گذشه باشد

شورای همکاریهای حوزه و آموزش و پرورش زنجان برگزار شد