Print
Zoom In
Zoom Out

با حضور معاونان پرورش پنج استان

نشست اعضای قطب 5 ستاد همکاریها در سال 98 برگزار شد

شناسه مطلب: 11143
زمان انتشار: پنجشنبه 22 فروردین 1398 ساعت 09:07

ستاد همکاریها/ اولین نشست قطب 5 کشوری ستاد همکاریهای حوزه های علمیه و آموزش و پرورش با حضور دبیران قطب های پنجگانه به ریاست مشاورعالی وزیر آموزش و پرورش و دبیرستاد همکاریها برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی دبیرخانه ستاد همکاریها،  این نشست  با حضور علیرضا حاجیان زاده و دبیران عضو قطب پنج کشوری شامل ؛استان های اصفهان، هرمزگان، یزد، کرمان و چهارمحال و بختیاری در سالن جلسات دبیرخانه ستاد همکاریها در قم آغاز گردید.

در ابتدای این نشست، حجت الاسلام  حسین درودی، معاون استان های ستاد همکاریها در سخنانی در خصوص مصوّبات گذشته نشست قطب 5 کشوری  ستاد همکاریها و تببین آیین نامه و رئوس برنامه های ابلاغی سال 1398 مطالبی را ارائه کرد.

در ادامه حجت الاسلام ملکی مسئول واحد پاسخگویی کتبی مرکز ملی پاسخ گویی به شبهات و سئوالات دینی  دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با ارایه گزارشی از حضور معلمان و دبیران پرورشی در سامانه  این مرکز ،خواستار تبیین و تشریح نحوه استفاده  جامعه فرهنگیان از این مرکز و کارشناسان آن شد. 

در ادامه این نشست کریم دلفانی، به روند اطلاع رسانی در ستاد همکاریهای حوزه و آموزش پرورش و فعالیت های آن پرداخت

وی ، وجود بیش از هفتصد کمیته همکاری در سراسر کشور را یک ظرفیت بی بدیل فرهنگی جهت تولید و جریان سازی خبری از نحوه فعالیت های این کمیته ها دانست و گفت ؛ پایگاه اطلاع رسانی دبیر خانه ستاد همکاریها، ضمن انتشار اخبار و فعالیت های ستاد همکاریها ،ظرفیت مناسبی را برای تولید محتوای دینی به منظور بهره مندی فرهنگیان به مناسبت های ملی و مذهبی برای ارایه در کلاسهای درس و نیز سخنرانی های معلمان و مسئولین آموزش و پرورش در مدارس و مراکز آموزشی به وجود آورده است. 

وی از دبیران استانی کمیته های همکاری خواست  لینک  پایگاه ستاد همکاریها را در پرتال های استانی و شهرستانی قرار دهند تا جامعه هدف به خوبی و سهولت از محتوای این پایگاه استفاده بهینه نماید. 

ارایه گزارش از برنامه های سال گذشته ستاد همکاریها از دیگر برنامه های نشست قطب پنج بود که علیرضا رحیمی معاون پژوهش و برنامه ریزی ستاد همکاریها ضمن تقدیر از حضور فعال و دغدغه مند اعضای قطب پنج، خواستار توجه بیش از پیش به برنامه های سال جاری شد 

سید حسام ملکی مدیر ارزیابی و عملکرد دبیرخانه ستاد همکاریها نیز با ارایه گزارشی  از نحوه ارزیابی از فعالیت های کمیته های استانی، از فعال شدن سامانه همگام برای ثبت ارزیابی های شبکه ای خبر داد و گفت؛ گرچه کار در ستاد همکاریها دلی و بر مبنای دغدغه مسئولان هر دونهاد نسبت به ارزشهای دینی است ، اما ارزیابی  از فعالیت ها باعث می شود نقاط قوت وضعف فعالیت مشخص و در تدوین برنامه های آتی نقاط قوت تقویت و نقاط ضعف اصلاح شود. 

در این نشست هرکدام از اعضای قطب پنج دیدگاه ها و نقطه نظرات خود را بیان کردند که مشروح مذاکرات آنان و نیز سخنان دبیر ستاد همکاریها در همین پایگاه اطلاع رسانی منتشر خواهد شد .      


گزارش تصویری آیین ترتیل‌خوانی دانش آموزان در حرم حضرت معصومه(س)

گزارشی از افتتاح رشته تخصصی تبلیغ کودک و نوجوان در اهواز

معاونین پرورشی مدارس همدان با فضای حوزه علمیه آشنا شدند

آیت‌الله اعرافی:

شاهد یک انقلاب فرهنگی در مدارس طرح امین هستیم

در استقبال از میهمانان خداوند

بركات روزه ماه رمضان/ خدا وند ميزبان روزه‌داران

جشن تکلیف دانش‌آموزان کلاس هشتمی مدرسه آزیتا افشارنژاد بیرجند

همایش تخصصی روحانیون و طلاب شاغل در آموزش و پرورش برگزار شد

حجت الاسلام والمسلمین قرائتی تاکید کرد:

چه کمالی است که در نماز نیست ...

نشست کمیسیون معین ستاد همکاریها با حضور اعضا برگزار شد

برگزاری دوره طرح جامع روانشناسی مربیان طرح امین خواهر در کرمانشاه +عکس

با همکاری ستاد همکاریها

نشست های میدانی پاسخ به سوالات دینی دانش آموزان برگزار شد

با مشارکت ستاد همکاریها،

سلسله نشست های علمی "رابطه پدر_دختری در آیینه علم و دین" برگزار می شود

۵ اثر تبلیغی مرتبط با دانش آموزان رونمایی شد

آیت الله اعرافی:

در همه امور، اولویت تمام کشور باید کمک به نهاد تعلیم و تربیت باشد

مشاور وزیر آموزش و پرورش:

ورزش کردن کودکان، سلامت روحی و جسمی آنان را در بزرگسالی تضمین می کند