Print
Zoom In
Zoom Out

دبیر جدید ستاد همکاریها؛

برنامه های گذشته را با نگاه تحولی ادامه خواهیم داد

شناسه مطلب: 10917
زمان انتشار: سه شنبه 13 آذر 1397 ساعت 12:53

ستاد همکاریها/ دبیر جدید ستاد همکاریها گفت: بدون تردید مسیر گذشته را با نگاه ادامه خواهیم داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی دبیرخانه ستاد همکاریها، علیرضا حاجیان زاده در آیین تودیع و معارفه درون سازمانی که با حضور نماینده ویژه وزیر و مدیر کل دفتر وزارتی در دبیرخانه ستاد همکاریها برگزار شد، اظهارداشت: با نگاهی به تاریخچه این ستاد می توان دریافت تلاش ها و زحمات حجت الاسلام والمسلمین ملکی و همکاران دبیرخانه موجب بقا، دوام و تداوم فعالیت های این ستاد بوده است 

علیرضا حاجیان زاده گفت ؛ تجربه نشان داده است با رفت و آمد دولت ها و جابجایی مدیران بسیاری ستادها ، شوراها یا کمیته ها که به حسب نگاه مسئول وقت ایجاد می شود پس از پایان مسئولیت های آنان  در لابه لای تصمیمات جدید مسئولان به کار خود پایان می دهند و ماموریت آنها تمام می شود.  

مشاورعالی وزیرآموزش و پرورش  افزود؛ از میان ستادهای موفق در آموزش و پرورش، دبیرخانه ستاد همکاریها به همت دبیر و کارکنان خدومش هر سال متحول تر از سال قبل به فعالیت های خود ادامه داده است.

وی که دارای بیش از دو دهه فعالیت مدیریتی در وزارت آموزش و پرورش است، ادامه داد: با وجود اینکه در عرصه های گوناکون تعلیم و تربیت مسئولیت داشته ام اما به عنوان یک طلبه یکی از دغدغه های ذهنی ام استفاده مطلوب آموزش و پرورش از ظرفیت های بی بدیل حوزه علمیه و اساتید و فضلای آن بوده و هست و بر این اساس در مسئولیت های قبلی نیز تلاش کرده ام به فراخور ماموریت ها از وجود حوزه و فضلا استفاده کنم.

حاجیان زاده با بیان اینکه عرصه همکاریها در هردونهاد از تنوع و فراوانی برخورداراست، بیان داشت؛ قطعا برنامه های گذشته که سالها برای آن زحمت کشیده شده و به نقطه مطلوبی رسیده است باید ادامه یاد و در این زمینه قائل به تحول و تداوم برنامه هاهستم.  

وی با بیان اینکه ، دبیری ستاد همکاریها را فرصتی برای ادای دین نسبت به دستگاه اهل بیت علیهم السلام می دانم گفت؛ به هیچ عنوان نگاه صرف حقوقی به این سمت ندارم بلکه خدارا شاکرهستم زمینه خدمت در حوزه علمیه ای که سالها در آن درس خوانده ام را برایم فراهم کرده است .  

وی افزود این مسئولیت امانتی است که به من سپرده شده  و امیدوارم همانطور که امروز با موفقیت و رشد و ارتقا آنرا از حجت الاسلام و المسلمین ملکی تحویل میگیرم بنده نیز با حفظ و ارتقا آنرا به دیگری تحویل دهم.

دبیر جدید ستاد همکاریها افزود: کارهای قبلی با کیفیّتی که دارد تداوم خواهد داشت و برنامه های تحول آفرین را در دستور کار خواهیم داد چرا که معتقدم همه همکاران در این دبیرخانه نقش کلیدی دارند و باید با استفاده از همین ظرفیت افق های پیش رو را پشت سر نهاد.

دبیر ستاد همکاریها گفت؛ طی نشست های جداگانه ای که با مدیر حوزه های علمیه و وزیر آموزش و پرورش داشته ام، هردو بزرگوار نسبت به این ستاد و دبیرخانه آن اهتمام دارند معمولا وزیرمحترم  در جلسات مهم تودیع و معارفه اگر خودشان حضور نداشته باشند نماینده ویژه اعزام می کنند و حضور مدیرکل دفتر وزارتی نشان از اهمیت موضوع دارد زیرا بسیاری معارفه هابدون حضور وزیر یا نماینده ویژه برگزار می گردد.  

انتهای پیام /

کلیدواژه‌های رهبری برای خوشه چینی از وعده صادق

دبیرستاد همکاریها درجمع ائمه جمعه سه استان

حضور روحانيون مشاور در مدارس پناهگاه دانش‌آموزان درمقابل بمباران شبهات است

با حضور دبیرستاد همکاریها؛

گردهمایی ائمه جمعه منطقه یک کشوری در گلستان برگزار شد+ عکس

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش:

تأکید دولت سیزدهم بر استفاده ویژه از ظرفیت های تربیتی حوزه علمیه

رئیس ستاد همکاریهای حوزه و آموزش و پرورش

حمایت از نهاد تعلیم و تربیت را بر خود  تکلیف می دانم/ آموزش و پرورش، حوزه و دانشگاه سه اصل سعادت جامعه اسلامی

حجت الاسلام کلباسی در دیدار دبیر ستاد همکاریها

آماده ارایه ظرفیت های بی بدیل مرکز تخصصی مهدویت به آموزش و پرورش هستیم

رئیس مؤسسه پژوهشی آموزشی امام خمینی "ره" خبر داد

توسعه طرح ولایت  با بهره گیری از معلمان متخصص

تصاویر/ دیدار معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش با آیت الله اعرافی

آیت الله اعرافی:

آموزش و پرورش با سرعت درحال تغییر نسل است

آیت‌الله کعبی:

آموزش و پرورش باید از حافظه محوری پرهیز داشته باشد

گزارش تصویری

نشست شورای همکاریهای حوزه علمیه و آموزش و پرورش استان یزد

دکتر صحرائی در رونمایی از کتاب" منظومه فکری رهبر معظم انقلاب در موضوع آموزش و پرورش"

بذر آینده کشور در مدرسه کاشته می‌شود/ باید همه به مدرسه برگردیم

کتاب «اصول و روش‌های تربیت در قرآن کریم»

ثبت‌نام دانش‌آموزان در حوزه علمیه آیت‌الله مجتهدی آغاز شد + پوستر

تصاویر/ آیین رونمایی از کتاب «منظومه فکری رهبر معظم انقلاب در موضوع آموزش و پرورش»