Print
Zoom In
Zoom Out

معاون اموراستان ها در دیدار با امام جمعه کرج

نیازمند آموزش سند تحول به دست اندرکاران تعلیم و تربیت در مناطق مختلف کشور هستیم

شناسه مطلب: 10627
زمان انتشار: چهارشنبه 06 تیر 1397 ساعت 15:01

حجت الاسلام درودی معاون امور استان های دبیر خانه ستاد همکاری ها ،با نماینده ولی فقیه و رییس ستاد همکاری های حوزه وآموزش و پرورش استان البرز دیدار کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع دبیرخانه ستاد همکاری ها  در این دیدار که در دفتر نماینده ولی فقیه در استان البرز برگزارشد ، حجت الاسلام درودی ضمن تقدیر از حمایت های آیت الله حسینی همدانی از گسترش همکاری های حوزه وآموزش و پرورش اظهارداشت: نظام تعلیم و تربیت ما در مسیری که سند تحول بنیادین آموزش و پرورش ترسیم کرده است و در راستای تعلیم و تربیت تمام ساحتی حرکت کند و دراین راستا نیازمند  آشنایی و آموزش سند تحول  به دست اندرکاران تعلیم و تربیت در مناطق مختلف کشور هستیم. 

وی با ارائه گزارشی در خصوص برگزاری دوره توجیهی – آموزشی آشنایی با سند تحول بنیادین اظهارداشت: دوره آموزشی مدرسین سند تحول بنیادین در استان قم برگزار شد و بنا داریم دوره تکمیلی ویژه مدرسین را برگزار کنیم و در صورت نیاز مراکزاستان ها نفرات بیشتری  را برای دوره مدرسی سند تحول معرفی خواهند کرد .

 وی با اشاره به ضرورت توجه دستگاه تعلیم و تربیت به دانش و پژوهش اظهارداشت: کتاب تربیت از منظر نهج البلاغه که توسط معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان البرز تدوین شده است ، دارای محتوای مناسب و خوبی است که می تواند در راستای تربیت دانش آموزان و در قالب ساحت های ششگانه سند تحول بنیادین در اختیار دانش آموزان قرار گیرد.

در این جلسه مقرر شد نشست مشترکت کمیته های همکاری استان های تهران ، شهرستان های تهران و البرز برگزار شود و ضمن دعوت از مبلغین طرح امین و روشنا ،الله حسینی همدانی  به عنوان سخنران این نشست انتظارات و وظایف و برنامه های مبلغین را تبیین وتشریح نمایند.

آیت الله حسینی همدانی ،رییس کمیته همکاری های حوزه وآموزش و پرورش استان البرزنیز ، با اشاره به برنامه ها واقدامات کمیته همکاری های استان در خصوص ضرورت برنامه ریزی برای همکاری بیش از پیش حوزه و آموزش و پرورش ، استفاده از ظرفیت حوزه های علمیه در توانمندسازی مربیان ، برگزاری دوره های توجیهی - آموزش ویژه مبلغین را خواستار شد .

در ادامه مسعود مهران نیا معاون پرورشی و فرهنگی و دبیر کمیته همکاری های حوزه وآموزش و پرورش استان البرز گزارشی از عملکرد کمیته همکاری های استان ارائه نمود.



پیام نوروزی رهبر معظم انقلاب به مناسبت سال ۱۴۰۳

گزارش تصویری آیین ترتیل‌خوانی دانش آموزان در حرم حضرت معصومه(س)

گزارشی از افتتاح رشته تخصصی تبلیغ کودک و نوجوان در اهواز

معاونین پرورشی مدارس همدان با فضای حوزه علمیه آشنا شدند

آیت‌الله اعرافی:

شاهد یک انقلاب فرهنگی در مدارس طرح امین هستیم

در استقبال از میهمانان خداوند

بركات روزه ماه رمضان/ خدا وند ميزبان روزه‌داران

جشن تکلیف دانش‌آموزان کلاس هشتمی مدرسه آزیتا افشارنژاد بیرجند

همایش تخصصی روحانیون و طلاب شاغل در آموزش و پرورش برگزار شد

حجت الاسلام والمسلمین قرائتی تاکید کرد:

چه کمالی است که در نماز نیست ...

نشست کمیسیون معین ستاد همکاریها با حضور اعضا برگزار شد

برگزاری دوره طرح جامع روانشناسی مربیان طرح امین خواهر در کرمانشاه +عکس

با همکاری ستاد همکاریها

نشست های میدانی پاسخ به سوالات دینی دانش آموزان برگزار شد

با مشارکت ستاد همکاریها،

سلسله نشست های علمی "رابطه پدر_دختری در آیینه علم و دین" برگزار می شود

۵ اثر تبلیغی مرتبط با دانش آموزان رونمایی شد

آیت الله اعرافی:

در همه امور، اولویت تمام کشور باید کمک به نهاد تعلیم و تربیت باشد