امروز : 1398/02/06
2019-04-26
شناسه خبر : 10198
تاریخ انتشار : 1396/07/11 13:18
عیادت معاون امور استان های ستاد همکاری ها از دانش آموزان  حادثه دیده هرمزگانی

عیادت معاون امور استان های ستاد همکاری ها از دانش آموزان حادثه دیده هرمزگانی

معاون امور استان های ستاد همکاری حوزه علمیه و آموزش و پرورش در جریان سفر به استان فارس از دانش آموزان حادثه دیده هرمزگانی عیادت کرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ستاد همکاریها ،حجت الاسلام درودی به نیابت از دبیرستاد همکاری، ضمن عیادت از دانش آموزان و مربی مصدوم حادثه دیده هرمزگانی در بیمارستان شهید رجائی شیراز،ضمن آرزو سلامتی و بهبودی برای آنان از مسئولان مربوطه تقاضای رسیدگی بیشتر به آنان تا سلامت کامل این دانش آموز و معلم سخت کوش شد .

وی مصدومانم این حادثه و از دست دادن بخشی از سلامت جسمی آنان  را آزمایش الهی  دانست و گفت: شما باید بیش ازدانش آموزان معمولی برای رسیدن به اهداف عالیه  خود جدیت به خرج دهید و برای حادثه پیش آمده ، مسیر رضایت را در پیش گیرید.



معاون امور استان های ستاد همکاری حوزه علمیه و آموزش و پرورش همچنین در دیدار با مربی آسیب دیده  هرمزگانی نیز گفت: دغدغه شما که همچنان نگران سلامتی دانش آموزان هستید را ستایش می کنم وتوصیه ام این است که تجربه گران بهای خود را  در اختیار مجموعه آموزش وپرورش استفاده بگذارید 

از اساسی ترین مقوله های سند تحول بنیادین مقوله هستی شناسی است

بر پایه این گزارش حجت الاسلام والمسلمین درودی همچنین با حضور در جمع کارکنان اداره کل آموزش و پرورش استان فارس از نزدیک در جریان روند فعالیت های ستاد همکاریهای حوزه و آموزش و پرورش قرار گرفت و به مناسبت ایام سوگواری سالار شهیدان در محل نماز خانه این اداره کل به ایراد سخن پرداخت .

معاون امور استانهای ستاد همکاری حوزه های علمیه و آموزش و پرورش گفت: یکی از اساسی ترین مقوله های سند تحول بنیادین مقوله هستی شناسی است.

حجت الاسلام والمسلمین درودی گفت: کتاب مبانی نظری تحول بنیادین در نظام تعلیم و تربیت رسمی و عمومی جمهوری اسلامی ایران که حدود 400 صفحه می باشد ،توسط قریب به 600 نفر از صاحب نظران عرصه تعلیم و تربیت تدوین و نگاشته شده است.


وی با اشاره به اینکه در مرحله دوم 31 راهکار از درون این سند استخراج شده است یاد آورشد : در مرحله سوم که برنامه نویسی است در زمان وزارت آقای دکتر فانی انجام شد و مرحله چهارم نیز به تعریف فعالیتها پرداخته شده است و هر هدف تربیتی نیاز به این مراحل دارد .


معلمان لرستانی در حادثه سیل جلوه های ماندگار ی را به یادگار گذاشتند

مدیران و مربیان مرتبط با برنامه ستاد همکاریها گرد هم آمدند

ثمره تعلیم و تربیت بهره مندی از برکات درخت طوبی است

بالندگی نسل آینده در گرو حفظ حرمت معلمان است

شخصیت امام مهدی عج از نگاه اهل بیت علیهم السلام و فضیلت منتظران ظهور

درسهای تربیتی زندگی از محضر حضرت علی اکبر

جوانان ما،یک دوره پر نور و شکوفایی را سپری می کنند

انتظار پیامبر اسلام و اهل بیت علیهم السلام از جوانان امروز

امام جمعه گرگان هزینه ساخت دو مدرسه در آق قلا و گمیشان را تقبل کرد

بشارت بهشت به کسانی که جلوی "ضرر" سیل را می گیرند

نقش آموزش و پرورش در فرهنگ سازی اقتصاد مقاومتی بی بدیل است

بررسی ها نشان می دهد مدارس طرح امین آسیب های اجتماعی را کنترل کرده اند

یک هزار و 500 دانش آموز با ویژگی های منتظران امام مهدی "عج" آشنا می شوند

از ظرفیت طلاب بومی برای پیوند مسجد ومدرسه بهره می بریم

جلوه های اهمیت تشکیل ستاد همکاریها/تشکیل شورای فقهی تعلیم و تربیت وهیئت اندیشه ورز در آینده نزدیک

اولین مدرسه حج روحانیون اهل سنت کشور افتتاح شد

نشست اعضای قطب 5 ستاد همکاریها در سال 98 برگزار شد

دست هایی که ملکوتی شدند

نگاه تربیتی رسانه ها به اخبار ستاد همکاریها

پاسدار از نگاه رسول اعظم اسلام و امام علی علیه السلام